piątek, 18 maja 2012

Fakty o 1D cz.1

Siemka !
      Tu macie trochę faktów o 1D. Może też się pośmiejecie jak ja gdy je czytałam ;D

1. Niall chciałby zrobić pocałunek spagetti z Zakochanego Kundla.
2.Reporter: Wolisz Megan Fox czy fankę? Zayn: Fankę. Nic nie jest warte więcej niż fanka.
3.Liam mówi że czasem gdy śpi to śni że spotyka się z fanami.
4.Harry często ma ochotę udusić Lou bo ten atakuje jego skarby
5.Podczas podróży do LA, Niall cały czas śpiewał "Party in the USA".
6.Louis: Mamy dwóch zawodników ! Liam'a Payne oraz Zayn'a 'nadwagę' Malik!
7.Nienawidzę jak chłopcy na złość mówią mi Boo Bear. Naprawdę tego nie nawidzę ! - Louis
8.Louis: Harry jest najmądrzejszy z zespołu. Zayn: Zastanów się co mówisz.
9.Niall i Harry mają najlepsze pisma - Liam Payne.
10.Jak radzisz sobie z zerwaniem? Liam : Jem czekoladę.
11.Zayn: Co byś zrobił gdybym zjadł twoje jedzenie? Niall: Nic, ogoliłbym ci głowę gdybyś spał.
12."Niall to mój idol!" - Zayn. "O mój Boże, mój idol uważa mnie za idola!" - Niall.
13.Kierowca tourbusa na twitter'ze obserwuje tylko Niall'a.
14.Liam sądzi że to Lou ma największy modowy zmysł ze wszystkich chłopaków.
15.Niall: Miałem koszmar. Liam : Co się stało? Niall: Miałem hamburgera. Liam : To nie jest koszmar. Niall: Harry mi go wziął.
16.Kto najbardziej przytula/całuje/obściskuje fanów? Harry: Zayn. Zayn: Byłem w związku siedem miesięcy więc to nie ja. To musisz być ty, Harry
17.Niall robi pełno zdjęć i nagrywa filmiki żeby nigdy nie zapomnieć wspomnień związanych z One Direction.
18.Gdy Liam był młodszy, zrobił imprezę i zaprosił całą klasę ale nikt nie przyszedł.
19.Niall prawie spóźnił się na samolot z Mulligar do Londynu. Był ostatnią osobą która wsiadła do samolotu.
20.Gdy Niall był mniejszy, biegał dookoła domu z żółtą czapką na głowie mówiąc: Jestem kapitan Popato, nie muszę jeść ziemniaków!
21.Louis: Harry był cudownym dzieckiem. Był blondynem i ciągle miał rumiane policzki. Harry: Ale teraz jestem seksowny.
22.Kiedy dowiedziałem się, że Lou i Eleanor są ze sobą zabrałem mu wszystkie marchewki i kazałem spać na kanapie - Harry
23.Zayn kiedyś powiedział "hej" do fanki przez okno samochodu, dziewczyna z wrażenia zemdlała
24.Dlaczego marchewki są lepsze niż kapusta? Louis: Ponieważ nie można przejść ulicą mlaskając/jedząc kapustę.
25.Jaki jest twój ulubiony miesiąc w roku? Louis: To grudzień. Przepraszam, jeśli obraziłem którykolwiek z pozostałych miesięcy.
26.Reporter: Czy zgłaszasz się do ugotowania czegoś? Niall: Zgłaszam się na ochotnika do jedzenia.
27.Gdybym miał żyć jedną minutę, przytuliłbym tyle dziewczyn ile to byłoby możliwe - Louis
28.Fanka: "Kocham twoje włosy" Liam: "Dziękuję, moja samoocena podskoczyła" .
29.Kiedy Harry wychodzi z basenu, wygląda jak dziecko Tarzana - Liam.
30.Zamknąć się kur*a wywiad robię - Niall.
31.Największy strach? Louis:Zayn boi się ciemności. Zayn:To kłamstwo! Louis : On jest autentycznie przerażony. Zayn:Ok boję się...Dzięki stary.
32.Zayn gdy był mały, myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba zapłacić za jego używanie.
 
To tyle ;) Jak chcecie poczytać więcej faktów to  
odwiedzajcie mnie częściej !


1 komentarz:

  1. hahahaha "zamkąć się ku*wa wywiad robię " xD
    zajefajny blog ♥ Zayn! ♥

    OdpowiedzUsuń