sobota, 26 maja 2012

Fakty o 1D ! Cz. 2

1.Harry: Koleś, ona ma dziewczynę. Niall: I co? Piłka ma swoich graczy ale to nie znaczy że nie możesz strzelić. 
2.Liam kocha wszystko co związane z Disney'em.
3.Chłopaki zgadzają się że Zayn robi najlepszy Amerykański akcent ale Niall najlepiej naśladuję Valley Girl.
4.Raz koń kopnął mnie w głowę. Myślę że zwierzęta nie lubią mnie za bardzo - Harry. ( na pewno nie prawda :))
5.Louis chciałby kiedyś ubrać wysokie obcasy bo sądzi że jest za niski.
6.What Makes You Beautiful było 3 najszybciej sprzedającym się singlem w 2011 roku.
7.Chłopcy są nr. 1 także w Kanadzie i 11 innych krajach.
8.Mama Niall'a była na widowni podczas występu chłopaków w Today Show. Niall powiedział wtedy: Moja mama jest teraz w tłumie! Przyjechała z Irlandii!
9.Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on/oni sprawia/ją że jesteś szczęśliwy - Zayn.
10.Liam nienawidzi masła orzechowego i galaretkowych kanapek. (Ja też! Blee ! )
11.To naprawdę fajne wiedzieć że mogę sprawić że dziewczynie robi się słabo/mdleje na mój widok, nie będę kłamał - Zayn. 
12.Harry jest jedyną osobą w jego rodzinie która ma naturalnie kręcone włosy.
13.Louis staje się jedną z najbardziej opiekuńczych osób jeśli chodzi o jego przyjaciół.
14.Ulubionym programem TV Niall'a jest "Dwóch i Pół". (też to lubię <3)
15.Niall powiedział że jedzenie na Brit Awards było niesamowite, ale porcje były za małe.
16.Harry powiedział że gdy naprawdę kocha dziewczynę, ciągle znajduje wymówki żeby całować ją co 5 minut. (Aww.! To przyjedź do mnie, to razem znajdziemy wymówki ♥)
17.Harry opisał swoje nagie ciało jako "trochę niezadowalające". (Oj tam! Teraz to masz ciało że pewnie wszyscy ci go zazdroszczą ! )
18.Louis chciałby najpierw mieć syna a później córkę, żeby starszy brat mógł chronić małą. (słodki jest ♥)
19.Najszczęśliwszą dziewczyną na świecie będzie przyszła dziewczyna Niall'a - Zayn. (Nati, ty szczęściaro!)
20.Zayn uwielbia nosić bransoletki od fanów. Najczęściej jest na nich wypisane jego imię.
21.Chociaż Niall jest leworęczny, nauczył się grać na gitarze prawą ręką. (też jestem leworęczna , więc możesz mnie też nauczyć ;p)
22.Harry czeka na dziewczynę która sprawi że będzie miał miękkie kolana. (Haha! Harry szykuj się ! Już idę ! :D)
23.Harry uwielbia to jak wielką uwagę wśród dziewczyn przyciągają jego włosy. 
24.Jestem taką osobą że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsze przyjdą i ze mną rozmawiają - Niall. (Oj! Ja bym nie rozmawiała tylko ciebie przytulała! )
25.Louis śpiewa Harry'emu Brytyjski Hymn żeby go obudzić. (Mnie mógłbyś też tak budzić :p x )
26.Gdy Louis się nudzi, zaczepia Harry'ego dopóki ten nie zareaguje.
27.Raz chłopcy krzyknęli na koncercie: Wszyscy dobrze się bawią?! I wtedy na scenę wpadł stanik.
28.Gdy Zayn miał 4 lata, przyjaciółka jego rodziny zaszła w ciążę i bardzo z tego powodu płakała. Wtedy Zayn podszedł do niej i powiedział: Nie martw się, może nie jest twoje. ;D
29.Dzień w którym Zayn dowiedział się że jego dziadek zmarł był pierwszym dniem kiedy chłopcy zobaczyli jak płacze. ;C
30.Gdy chłopcy byli w LA pewna kobieta, nie wiedząc kim są zapytała czy nie chcieliby zostać twarzą jej firmy.
31.Zayn kocha łamać stoły.
32.Zayn gdy był mały przynosił do domu chore i bezdomne szczeniaki, ale mama nie pozwalała mu ich zatrzymać.
33.Noworocznym postanowieniem Lou jest spotkanie się z jeszcze większą ilością fanów.
34.Liam: Dwie rzeczy jakie znajdziesz w portfelu Niall'a to nasze zdjęcie i zdjęcie Justina Biebera. ;p
35.Niall to wiewiórka, uwielbia wszelkiego rodzaju orzeszki.
36.Reporter: Wolisz dziewczyny chude czy krągłe? Zayn: Zdecydowanie krągłe!
37.Harry ma koszulkę z napisem: "Nie mam pracy, nie mam kasy, nie mam auta ale jestem w zespole."
38.Kiedyś gdy Zayn śpiewał, Niall zapytał: Co ty do cholery robisz?! Zayn:*śmiech* - śpiewam.
39.Chłopcy twierdzą że największą zakulisową divą jest Niall.
40.Liam: Gdy byliśmy w LA, poszliśmy popływać kajakami. Niall wywrócił swój do góry nogami.
41.Reporter: Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś "Zayn" w nieodpowiednim momencie.
42.Harry twierdzi że ma dziwne nozdrza.
43.Reporter: Chłopaki, co będzie waszym następnym singlem? Zayn: Piosenka!
44.Louis: Gdybym miał być jedzeniem to byłbym chilli. No wiecie, ono jest gorące.
45.Louis do Harry'ego: A ty przestań mieć kręcone włosy!
46.Reporter: Będziecie topless w następnych teledyskach? Harry: Nadzy. Będziemy jeździć po plaży na koniach, nadzy.
47.Louis śpiewał kiedyś do Harry'ego: Nie chcesz żeby twoja dziewczyna była tak gorąca jak ja?
48.Gdyby Harry mógł zagrać kogoś w filmie, byłby Harry'm Potter'em.
49.Zayn: Po prostu zamknij oczy i ciesz się roller coster'em jakim jest życie.
50.Reporter: Wolisz być sam? Zayn: Nie. Liam: Tak, woli. Zayn: Nie. Liam: Zapytaj Niall'a. Niall: No wybacz Malik.

-----------------------------------------------------------------------------
Hej!
To były teraz fakty :D Jakby ktoś chciał bym informowała kogoś o nowych postach, to jest mój tt i gg :)
@Gusiaxx
23795762 :)
                                                                                                                        Bye !


4 komentarze:

  1. Aga czuję się zaszczycona że znajduje się tu moje imię. Tak wiem jestem szczęściarą. :D Ej i ty mi mojego Niall'a tyle nie przytulaj. ;P
    I dodaj nowy rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga no wiesz co a ja nie jestem oznaczona na niczym ! policzymy się w szkole ;P ♥ ZAYN ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń