piątek, 8 czerwca 2012

Fakty! cz. 3 :)

1.Fanka: jak masz na imię? Niall: Dave. Louis: a Harry w rzeczywistości nazywa się Clive
2.Reporter: Kto byłby twoją idealną kandydatką na randkę? Louis: Susan Boyle R: Okej, i gdzie? Louis: W akwarium
3.Louis: jaki był twój pierwszy pocałunek? Harry: eh, w porządku. Louis: pokaż mi jak to zrobiłeś. Pokaż mi!
4.Harry: Louis jest gorszy niż moja mama, daje mi buziaki, głaszcze po włosach. Louis: Myślę że wiele fanek chciałoby być na moim miejscu.
5.Gdy Niall był mniejszy, biegał dookoła domu z żółtą czapką na głowie mówiąc: Jestem kapitan Popato, nie muszę jeść ziemniaków! 
6.Co mogłoby cię odrzucić od dziewczyny? Liam: Gdyby puściła bąka. Harry: Gdyby pluła na mnie. Louis: Gdyby uderzyła mnie w twarz.
7.Louis : To jak grasz na gitarze jest rewelacyjne! Niall : Dlatego dziękuję Tommo! Twoja wersja z Valerie i moją grą na gitarze, możemy przejąć władzę nad światem!
8.Louis: Harry jest najmądrzejszy z zespołu. Zayn: Zastanów się co mówisz.
9.Liam : Louis, chodź grać. Louis : Już idę kochanie.
10.Kiedy Niall zacznie mówić, nikt go nie uciszy chyba, że dasz mu jedzenie. ~ Louis Tomlinson.
11.Niall: Wczoraj widzieliśmy jak Harry płakał, ale nie wiemy czemu. Louis: Ja wiem. Harry: Jeśli to powiesz to cię zabiję. Louis : Bo nie dał buziaka swojej mamie.
12.Zayn: Kochamy Danielle. Harry: Jest urocza. Reporter: Czy ona słucha radia? Liam: Nie.. Louis: Dobra,więcej jej już nie lubimy.
13.Harry czasem lunatykuje i raz gdy został na noc w domu swojej dziewczyny obudził się w środku nocy w łóżku jej mamy, do tego całkiem nagi. Ale spokojnie, zdążył wrócić do dziewczyny zanim jej mama się obudziła.
14.Reporter: Gdyby to był wasz ostatni dzień na ziemi, co byście zrobili? Zayn: Emm... Harry: Kupiłbym trochę kotów. 
15.Louis: Co jest na twoim iPodzie Niall? Niall: Piosenki
16.Harry: Kiedy Liam spał, Zayn wygolił mu trochę brwi. A kiedy Zayn zasnął ja wygoliłem mu na nogach swoje inicjały.
17.Zayn'a trochę przeraża bycie w centrum, bo boi się że będzie postrzegany jako zła osoba.
18.Liam: Następna dziewczyno Niall'a! Musisz być naprawdę niesamowita, bo Niall czeka na ciebie tak długo!
19.Raz Louis zobaczył małą dziewczynkę, która zajadała się marchewką i powiedział: "Nie, jest dla mnie za młoda".
20.Reporter: Jeśli mógłbyś stworzyć jakąkolwiek aplikację do ipoda co by to było? Liam: Na pewno nie aplikacja z łyżkami.
21.Nasi fani są najlepsi. Bez nich nie cieszylibyśmy się z sukcesu, jaki mamy. ~ Liam Payne.
22.Dz: Który z chłopaków to największy bałaganiarz? Niall: Hm.. Lou i Harry to straszni bałaganiarze, więc jestem zadowolony że mieszkają razem.
23.Reporter: Kto was najbardziej rozśmiesza na scenie? Niall: Louis. Podczas występów w X-Factor  robiliśmy kilka śmiesznych rzeczy na scenie, o których ludzie nie mają pojęcia. Harry: Louis, on zawsze sprawia że się śmieje. Złapie mnie za tyłek, czy coś. Liam: Tak, Louis, on robi takie zabawne ruchy na scenie. Zayn: Znów musi to być Louis. Mnie na scenie rozśmiesza Niall.
24.W skali od 1-10 jak bardzo kochasz swoich fanów? Louis: Jedenaście
25.Nie poświęcajmy czasu na myślenie o bolesnych wspomnieniach z przeszłości. Nie można jeździć dobrze, podczas gdy patrzysz we wsteczne lusterko. ~ Zayn Malik
26.Niall : Zayn jest jednym tajemniczym, nigdy nie wiesz co on myśli. Zayn *Patrzy i uśmiecha się* : Owca.
27.Liam: Co jest najtrudniejsze w byciu w boysbandzie. Zayn: Nie ma nikogo! Kochamy się nawzajem! Harry: Nie ma dziewczyny!
28.Jeśli znalazłbyś dziewczynę i naprawdę byś pokochał to zrobiłbyś wszystko? Nawet rzucił palenie?Zayn: Zrobiłbym wszystko  dla dziewczyny moich marzeń.
29.*Raz dziewczyna podeszła do Harry'ego i poprosiła o numer telefonu*. Louis : Przepraszam, on jest mój.
30.Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebe'ra. ~ Zayn Malik.
31.R:Jeśli miałbyś ostanie dwadzieścia cztery godziny życia co byś zrobił? Zayn : Chciałbym zagrać po raz ostatni koncert z One Direction.
-------------------------------------------------------------------
Zapraszam do czytania opowiadania! :) xxx
  

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz